Keto, sirt, koktajlowa, warzywno-owocowa, a może pełnowartościowa? Która z diet jest naprawdę dla Ciebie? Koniecznie przeczytaj!

Żeby schudnąć niezbędny jest deficyt kaloryczny. Prościej rzecz ujmując musimy spożyć mniej kalorii niż zużywamy. Są jednak diety, które dzięki zawartości konkretnych składników, czy też podaży odpowiedniej ilości makroskładników mogą nam ułatwić odchudzanie lub też pomóc w osiągnięciu innego celu np. odmłodzić, poprawić kondycję zdrowotną, sprawią że będziemy czuć się lepiej i mieć więcej energii.

Jaką dietę kiedy wybrać? Która będzie odpowiednia właśnie dla Ciebie? Przeczytaj jaka jest specyfika każdej z nich i przekonaj się, która z diet będzie dla Ciebie najbardziej odpowiednia!

Dieta koktajlowa

W naszym wydaniu to pełnowartościowa dieta uwzględniająca prawidłowy rozkład wszystkich makroskładników. To dieta, na której się nie głoduje! Pozwala oczyścić układ pokarmowy ze złogów i jednocześnie jest mocno odżywcza. Na diecie koktajlowej nie tylko schudniesz, ale także:
-poprawisz stan swoich włosów, skóry i paznokci;
-poczujesz się lżej;
-nabierzesz energii;
-wzmocnisz odporność;
-pozbędziesz się ciągłego uczucia ochoty na słodycze.

Sprawdź naszą dietę koktajlową – schudnij i poczuj się lepiej:

Koktajle w diecie redukcyjnej

Podstawą diety redukcyjnej jest deficyt kaloryczny. Bez niego nie mamy co liczyć na to, że magicznie schudniemy! Są jednak produkty, które podkręcają nasz metabolizm i mogą przyczynić się do utraty masy ciała. Możemy je oczywiście dodawać do naszych koktajli! Wiele przepisów właśnie z takimi składnikami znajdziesz w naszym ebooku Koktajle Odchudzające:

SIRT dieta

Polega na wprowadzeniu do swojej codziennej diety, produktów, które są bogate w polifenole, które są substancjami prozdrowotnymi i występują naturalnie w roślinach. Mają one niesamowite działanie na sirtuiny (są ich aktywatorami), te zaś odpowiedzialne są w naszych organizmach za hamowanie procesów starzenia i przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej. A więc odpowiednio aktywowane powodują hamowanie procesów starzenia oraz pomagają w odchudzaniu.
Dieta sirtfood pomogła zrzucić nadprogramowe kilogramy m.in. Adele.

Sirt dieta to coś czego szukasz? Koniecznie sprawdź nasz ebook:

Post warzywno-owocowy, czyli dieta dr Dąbrowskiej

To głodówka lecznicza. Jej efektem jest również spadek wagi. Jest ona bardzo restrykcyjna i dopuszcza do jedzenia tylko niektóre produkty. Ta dieta zdecydowanie nie jest dla każdego. Wymaga dużego samozaparcia. My przechodziliśmy ją nie raz i pomogły nam w niej przetrwać właśnie odpowiednie koktajle! Jeśli jesteś zatem zdeterminowany, by to właśnie taką formę diety przejść koniecznie zobacz nasz ebook:

Najlepszy sposób na dietę Dąbrowskiej – POST KOKTAJLE
Różnorodnie i smacznie, sprawdź nasze sprawdzone przepisy na post owocowo-warzywny wraz z jadłospisami na aż 28 dni postu.
Ebook w formacie pdf, który otworzysz na każdym urządzeniu, komputerze, tablecie, telefonie lub wydrukujesz.

Dieta ketogeniczna

Jest sposobem odżywiania się, który polega na ograniczeniu ilości węglowodanów do niezbędnego minimum. Dzięki temu u osób ją stosujących głównym źródłem energii dla organizmu są tłuszcze. Prowadzi to do rozwinięcia się stanu ketozy, czyli zwiększenia poziomu ciał ketonowych. Wielu zwolenników diety ketogennej uważa, że ciała ketonowe są dużo bardziej efektywne od glukozy. Początkowo dieta ketogeniczna została opracowana w celu leczenia napadów padaczkowych u dzieci. Z czasem jednak wykazano, że może ona przynosić inne korzyści zdrowotne takie jak np.:

-zmniejszać częstotliwość występowania migreny,
-zmniejszyć ryzyko powstania cukrzycy,
-doprowadzić do zmniejszenia masy ciała,
-zredukować uczucie głodu.

A ty, który sposób na nadprogramowe koktajle wybierasz? 🙂